ארכיון אנשים עם מוגבלות - הכוורת

לפצח את השיטה – הצלחות מהשטח

28.03.2024
09:30 - 13:00
Google for startups

קהילת טקאביליטי מזמינה אתכם למיאטפ בנושא:
סיפורי יזמים – איך פיצחנו את השיטה ונכנסנו למערכת.

✨ בואו לשמוע על סיפורי הצלחה של יזמים ויזמיות עם סטארט-אפ טכנולוגי בתחום של אנשים עם מוגבלות, וכיצד הם הצליחו להגיע מרעיון ועד ארגון גדול כלקוח משלם ✨

כתובת – האומנים 14 תל אביב
9:30  התכנסות
10:00 פתיחה:
אפרת פרי, מנהלת קהילת טקאביליטי.

10:15 אסטרטגית G2M: איך שוק נישתי מתורגם לכיבוש שוק המטרה
גיל שורקה, שותף ב- Supersonic Capital, בהרצאה מרתקת, שלא תרצו לפספס.

11:15 הצלחות מנקודת מבט יזמית (ועוד זוית אחת)
פאנל בהשתתפות:
גדי ניר מנכ"ל ומייסד BOBO
תומר לוי מנכ"ל ומייסד sign-now
מורן רן, מנכ"לית ושותפה מייסדת Atvisor.ai
רייצ'ל סרפרז, מנהלת חדשנות – שיבא ביונד

☕ 12:00  הפסקת קפה ☕

12:15 פיתוח אקוסיסטם של טכנולוגיות מסייעות ואפיקי סיוע למיזמים
יוסי שביט, מנהל ReHub, מרכז היזמות והחדשנות בעדי נגב

12:45 – סיכומים, החלפת טלפונים, תמונות ואוכל טוב 

*במהלך היום, יהיה הייד פארק יזמים – יש למה לצפות!

ג'וינט ישראל
יום חמישי , 28.03.2024
09:30 - 13:00
Google for startups

יעל שובל-צוקרמן

המיזם של יעל שובל-צוקרמן

התמודדות נפשית

לעוד יזמים ויזמיות עם מענים לשעת חירום, לטיפול ולשיקום

ירון אדל

מייסד-שותף ומנכ״ל הלם קלאב

ורד אניקסטר

מנכ"לית 'דרישת שלום'
גיא בינו

גיא בינו

Strategy & Business Development
גור אילני

גור אילני

מנכ"ל GGTUDE

רחל דקל

פרופ' לעבודה סוציאלית

וובינר – אנשים עם מוגבלות בעת מלחמה וביום שאחרי

13.02.2024
12:00
אונליין - ZOOM

וובינר סופר רלוונטי של קהילת טקאביליטי – אל תפספסו! בואו נכיר לעומק את האתגרים והצרכים החדשים של אנשים עם מוגבלות עקב מצב החרום המתמשך. בואו נעשה יחד "סדר" במספרים ובנתונים החדשים. נבין אילו הזדמנויות לפתרונות ומענים טובים יותר ומדוייקים יותר נוכל לתת. את הנתונים תציג ד"ר ליטל בר לב, חוקרת מומחית בכירה – ראש צוות מוגבלות, מכון ברוקדייל.

 

 

יום שלישי , 13.02.2024
12:00
אונליין - ZOOM

היערכות לחירום – תיאור מקרה של מיזם חברתי

ב-7 לאוקטובר בשעה 12:00 מיזם Sign Now כבר היה ערוך עם פתרונות לשעת חירום עבור המוטבים והלקוחות שלו. תומר לוי, מנכ"ל החברה, משתף אתכם כאן בניסיון שצברו לאורך השנים כדי להיות מוכנים בצורה אפקטיבית לזמני חירום ומשבר.

 

לאף אחד מאיתנו לא קל לעבור תקופות משבר ומלחמה. עכשיו נסו לדמיין מה עובר על אדם חירש שבנוסף למצב המתח והדאגה מודר ממידע קריטי – אזעקות, מהדורות חדשות ובעיקר מוקדי חירום וסיוע. אל החלל הזה, החלטנו להיכנס ב-Sign Now, סטארטאפ שבזמני שגרה מנגיש מוקדי שירות לקוחות ואירועים לאוכלוסיית החירשים. בזמני חירום קודמים עשינו מיפוי צרכים מהיר וקפצנו למים עם פתרונות עבור מי שזקוק לכך. במבצע שומר חומות שיתפנו פעולה עם מוקדי החירום בישראל, במהלך המלחמה בין אוקראינה לרוסיה סייענו לחירשים יהודים מרחבי אוקראינה ליצור קשר עם מוקדי החירום, משרד החוץ, מעברי גבול ונהגי אוטובוס. ליווינו אותם עד שהגיעו בבטחה לישראל. ביום שבת ה-7 לאוקטובר היינו ערוכים כבר בשעה 12:00 לשיחות חירום עם עשרות רשויות מקומיות, חברות עסקיות, משרדי ממשלה ומוקדי החירום. המשכנו לפעול, כמובן, גם לתוך המלחמה וכבר בחודש הראשון עברו אצלנו 1,300 שיחות חירום של חירשים שקיבלו מענה בזכות השירות שלנו. אני משתף כאן מהניסיון שצברנו בתקווה שיסייע למיזמים נוספים לתפקד בצורה אפקטיבית בזמני חירום.

איך להיערך לפעילות בחירום?

  1. הכינו מראש פלטפורמה לזמני חירום – חשוב מאוד לבנות פלטפורמה פשוטה ולא מסובכת – בתכנות ובחוויית המשתמש. כדאי לייצר מראש כמה שיותר אוטומציות כדי שביום פקודה, אפשר להתחיל מייד. אצלנו הצוות הטכנולוגי בנה מערכת Admin שדרכה ניתן לנהל חמ"ל בקרה, פתיחת משתמשים וחדרי וידאו חדשים מותאמים, איסוף סטטיסטיקות ועוד.
  2. תפעלו מהר, תהיו ראשונים – מצד אחד מי שמגיב מהר ופועל בזמני חירום לוקח סיכון ונכנס לאזור חוסר וודאות, אך מהצד השני הוא מייצר אימפקט עצום. יש השפעה גדולה וחשובה במקומות שחסרים בהם מענים אקוטיים ואין תחליך גם לתחושת השליחות והערך אצל כל אחד מחברי הצוות. בנוסף, עצם הראשוניות מביאה הזדמנויות לחיבורים, הוקרה ופרסום. כך למשל כשהיינו הראשונים להוציא פרסום במלחמת חרבות ברזל, משרד הבריאות שיתף את הפוסט שלנו ומשם הגענו למאות שיתופים ומאות אלפי אינטרקציות לפרסום.
  3. צרו שותפויות – הבינו היטב את הצרכים של המוטבים והלקוחות בזמני החירום ותנו לכך פתרון עם ערך מדיד עבורם. תזכרו גם שארגונים רבים מעוניינים להציג עשייה בזמני חירום וכשמגיעים אליהם עם פתרון פשוט, הם יאמצו אותו בשתי ידיים. למשל ב-7 באוקטובר, פעלנו בשיתוף מוקדי החירום במשטרה, מד"א, בתי חולים ופיקוד העורף, לצד מוקדי 106 של הרשויות המקומיות – הביטוי לערך שנתנו להם נמדד לפי כמות השיחות של חירשים שהגיע וגם על פי דיווח שלהם שהצליחו לייצר מענה לחירשים בזמן המלחמה בפשטות גדולה.
  4. נצלו את ההזדמנות לגיוס כספים – בתחילת משבר אפשר לראות הירתמות של בעלי משאבים להשקיע, להעניק, לתרום, להלוות. עם זאת חלון הזמנים לגיוס הכספים הוא די קצר וחשוב לפעול מהר ולהראות "קבלות". מי שיפעל מהר ונכון בימים הראשונים יוכל להציג חומרים שיסייעו לו בגיוס (צילומי מסך, כתבות, נתונים על השימוש וכו').

זה נכון שלא כל מיזם מתאים לפעילות בחירום (וזה בסדר), אבל אם יש לכם מה לתת, 'לכו על זה'. פעילות בחירום בונה את האמון של הלקוחות ביכולות החברה, מורידה חסמים משמעותיים, תורמת למיתוג שלכם ומעל הכל, זו ה-הזדמנות שלכם כיזמים חברתיים, להשפיע בגדול.

חיים חדשנות ויזמות חברתית? עוד תוכן מעניין מחכה לכם כאן

 

נורית הורביץ עמית

מיזמים שליוויתי

בית מקצועי לחרדים.ות במקצועות ההייטק
מצבי קצה (עוני, חובות, פשע ועוד)

אפשר לפנות אליי

נראה לך שיכול להיות כאן מאצ'? אשמח לשמוע ממך

הטכנולוגיה של ממואפ משתלבת בבתים מאזנים

גאים במיזם ממואפ שיוצא לפיילוט עם אלמה – בית מאזן לטיפול בנשים עם הפרעות אכילה, בגישה מוכוונת טראומה. ממואפ הוא מיזם שיקום מבוסס טכנולוגיה שמנגישה למשתמשים מידע אישי שימושי בהתאמה פרסונאלית. בכלל זה המערכת מציגה יומני פעילות, תזכורות, שגרות בריאות לצד ערוץ לתקשורת בוידאו צ'אט ותכנים להרגעה ולהעצמה. החיבור בין ממואפ לאלמה נוצר בזכות אירוע 'אקסטרים טקאביליטי' לחיבור בין מיזמים חדשניים וארגונים שנותנים מענים חברתיים מערכתיים. לדברי רוני אפשטיין, מייסד ממואפ, בזכות המתודולוגיה של התוכנית הם הצליחו להתחבר ולתכנן פרויקט ייחודי ומהיר שניתן ליישם במהירות. נאחל להם בהצלחה!

Extreme Techability – סטארטאפים וארגונים עובדים על הזוגיות

28.12.2023
אונליין - ZOOM

10 סטארטאפים 👥 10 ארגונים
יוצאים לדייט של 72 שעות 🥂
בדרך לזוגיות טכנולוגית 💞
אקסטרים טקאביליטי היא תכנית ראשונה מסוגה שתעניק לך ולארגון שלך הזדמנות להתנסות בשלבים הראשוניים והקריטיים של הטמעת טכנולוגיה חדשנית בארגון. התכנית היא תכנית בהילוך גבוה, בה במשך 3 ימים (לא מלאים), נלווה אתכם במסע מזורז לזוגיות טכנולוגיות (Design Partnership). זאת על ידי מעטפת של כלים, משימות מובנות, לוח זמנים מדויק וליווי צמוד של אנשי מקצוע. הרישום לתכנית מותנה בהגדרה של אתגר מדויק אותו תרצו לפתור באמצעות טכנולוגיה ובהקדשת זמן וכוח אדם להשתתפות בתכנית ובתהליך, מתוך מחויבות אמיתית להצלחתו. אז שנארגן לכם דייט?

 

יום חמישי , 28.12.2023
אונליין - ZOOM

כנס טקאביליטי – חדשנות טכנולוגית לאתגרי השעה

31.12.2023
10:00 - 12:00
אונליין - ZOOM
טקאביליטי מזמינה אתכם לכנס וירטואלי ואינטראקטיבי שבו תכירו מיזמים טכנולוגיים עם פתרונות שוברי שיוויון לאתגרי השיקום והטיפול, תקבלו סקירה על מגמות בהשקעה בתחום בריאות הנפש ותשמעו על החידושים שיכולים לצמוח מהשילוב בין AI ליכולות אנושיות. 
את מי תפגשו?
  •  גידי קדוש,  מנכ"ל VIVID, סטארטאפ אימפקט שהקים יחד עם ד"ר טל בן שחר, מומחה עולמי לאושר. גידי ידבר על איך מוצאים הזדמנויות בתחום בריאות הנפש ואיך מתעדפים אותן
  •  עדי מור בירן, דירקטור לחדשנות ומובילת מיזמים עבור אנשים עם מוגבלות תדבר על השילוב בין AI ליכולות אנושיות ואיך שילוב הכוחות הזה  מוביל אותנו לפיתוחים חדשניים במגוון של תחומים
  • רואי ויזנר, קרן Amoon יסקור מגמות והשקעות בתחום של טכנולוגיות בבריאות הנפש
  • יזמים ויזמיות זוכי מסלול המענקים של קהילת טקאביליטי יציגו את המיזם שלהם ואת האימפקט שהוא יעשה בתחום השיקום והמוגבלויות בעת הזו
יום ראשון , 31.12.2023
10:00 - 12:00
אונליין - ZOOM

הלם קלאב

תנועה של פוסט טראומטים עבור פוסט טראומטים

עמותה

שיוך מיזמי הכוורת
סטטוס פעיל
שנת ההקמה 2022
סוג הפיתוח שירות חברתי

הכירו את היזמים

ירון אדל

מייסד-שותף ומנכ״ל הלם קלאב

גיא בינו

המיזם של גיא בינו

התמודדות נפשית

לעוד יזמים ויזמיות עם מענים לשעת חירום, לטיפול ולשיקום

אביב קושניר

מטפל וחוקר פסיכודרמה
גור אילני

גור אילני

מנכ"ל GGTUDE

ירון אדל

מייסד-שותף ומנכ״ל הלם קלאב

דורון הרמן

מנכ"ל ומייסד Safe School

רחל דקל

פרופ' לעבודה סוציאלית

ורד אניקסטר

מנכ"לית 'דרישת שלום'

גיא דורון

Co-founder & Chief Scientists

תומר לוי

יזם ומייסד Sign Now
תמונת תדמית תומר רבינוביץ'

תומר רבינוביץ'

מייסד ומנכ״ל דף חדש

גידי קדוש

מנכ"ל VIVID

דניאל גולדשטיין

מנהל הפעילות של העמותה

גור אילני

המיזם של גור אילני

התמודדות נפשית

לעוד יזמים ויזמיות עם מענים לשעת חירום, לטיפול ולשיקום

אביב קושניר

מטפל וחוקר פסיכודרמה

ירון אדל

מייסד-שותף ומנכ״ל הלם קלאב

ירון אדל

המיזם של ירון אדל

התמודדות נפשית

לעוד יזמים ויזמיות עם מענים לשעת חירום, לטיפול ולשיקום

אביב קושניר

מטפל וחוקר פסיכודרמה
דילוג לתוכן