הרמת כוסית - מיזם רקמה אנושית - הכוורת

הרמת כוסית – מיזם רקמה אנושית

רקמה אנושית מרימה יופי של אירוע וממשיכה לגדול ולפתח

תגיות קשורות

מעל 200 אורחים הגיעו לאירוע הרמת הכוסית של מיזם רקמה אנושית – משפחות, חבר הנאמנים של העמותה ביניהם דליה רבין, עורך הדין דן אלדד, אריק קליינשטיין, ד"ר צבי פישל, חברת הכנסת מיכל וולדיגר, דני גלבוע,פרסי אדירי, נציגי עמותות ומתנדבים.
נציגי המיזם, שמציע לראשונה קהילה לאחים של מתמודדי נפש מספרים:
"התלבטנו איך לחבר את הקהל שלא מכיר את עולם בריאות הנפש למה שהמשפחה המתמודדת חווה ביום יום, והגענו למסקנה ש'פאודה' היא הדבר הכי הקרוב שהחברה הישראלית מכירה כדי להמחיש באופן עמוק את המציאות הכאוטית, הפחד והלחץ בעולם שלנו. כתבנו תסריט שמספר את סיפור הכאוס, הפאודה שלנו, מזוויות שונות".
ומה עוד היה לנו שם?
רותם פאר, מייסדת ומנכ"לית עמותת לנפ"ש הקסימה בשירה מרטיטת לב וחשפה באומץ את סיפור ההתמודדות האישי שלה.
ד"ר צבי פישל חשף  סיפורו כאח של מתמודדת
הורה של מתמודדת שיתף בכנות מעוררת השתאות על מציאות החיים המורכבת עשימה מתמודדים הורים ואחים של מתמודדי הנפש.
מייסדת העמותה סיפרה על חזון העמותה לטפח קהילת אחים של מתמודדי נפש, לתמוך בצורה מתמשכת בהתמודדות עם אתגרים ולחזק את הקשר בין אחים למתמודדי נפש. בשנתיים האחרונות הציבו בעמותה מטרה לחפש דרך חדשה להתמודדות עם הכאוס היום יומי של אחים של מתמודדי הנפש ומשפחותיהם. בין היתר, פיתחה העמותה את מודל "אחים באחווה" ותוכניות נוספות שמפעילה העמותה על ידי מתנדבים כמו תוכנית המנטורינג "אח לאח".
הערב התקיים בזכות תרומה מלאה ונדיבה של בתאל דניאל מנכל"ית מגדלי ים התיכון נורדיה, תרומה של המנחה בועז קונפורטי (מפאודה), איתמר אדלשטיין (כותב הספר "בית יוסף"), הזמרת שרון וולך והנגן אופיר ומעל הכל יותם בן חיים שהפיק את הערב הבלתי נשכח ומרגש.

 

 

תגיות קשורות

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן