IZRAEX- חוגגים מחזור שביעי - הכוורת

IZRAEX- חוגגים מחזור שביעי

תגיות קשורות

"לא ידעתי שהלב יכול להתרחב ולהתכווץ כל כך הרבה פעמים תוך שעה"

השבוע הסתיים קורס היזמות השביעי של IZRAEX (לשעבר החוויה היזרעאלית) ברמת גן והמשתתפים, אשר הפכו את סיפוריהם האישיים להרצאות מעוררות השראה, עמדו על הבמה וריגשו את הקהל.
אחד אחרי השני עלו גברים ונשים שיצאו ממעגל האלימות, סמים וזנות, אמהות לילדים עם צרכים מיוחדים, עולות חדשות, אחות שכולה ועוד. המשתתפים שהציגו כשרונות מדהימים של שירה, אמנות ובישול, מתכננים לקחת את המוצרים אותם פיתחו בקורס, ובעזרת IZRAEX לשווק אותם לקהל הרחב ולעורר השראה בקרב מבקרים שיפגשו אותם וישמעו על חייהם.

IZRAEX הם בוגרי תכנית ההאצה השלישית של הכוורת, מיסודם של קרנות הביטוח הלאומי וג'וינט ישראל, מיזם קטן שהתחיל במגדל העמק והתרחב לכל הארץ.
"כשאני מסיים קורס עם בוגרים כאלו אני מרגיש שבשבילם התחלתי את המיזם" מספר נתנאל אפק, מנכ"ל מייסד IZRAEX "זו זכות גדולה לתת לגיבורים האלו במה ולעזור להם להרוויח הכנסה נוספת."

"לא האמנתי כמה מהר הם הצליחו להוציא מוצרים מוגמרים" אומרת שרה רווח, מנהלת המחלקה לשירותי קהילה באגף לשירותים חברתיים בעיריית רמת גן "הם התעלו על כל הציפיות שלנו. הקורס הזה עזר להוציא את הסיפורים שלהם לאור ועכשיו נשאר רק לתת להם במה!"

תגיות קשורות

עוד חדשות

לכל החדשות

קרן חירום לתמיכה בסטרטאפים

שעות אחרונות לקמפיין מימון המונים

פתרון לפשיעה בחברה הערבית

התרגשות ברמות של תכנית האצה!

'מסע לבגרות' מסיימים פיילוט

חדשנות במגזר הציבורי –

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן