כבוד לכוורת – יהונתן קם יזם הכוורת נבחר למנהגי העתיד בנבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשיל - הכוורת

כבוד לכוורת – יהונתן קם יזם הכוורת נבחר למנהגי העתיד בנבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשיל

תגיות קשורות

כבוד לכוורת – יהונתן קם יזם הכוורת נבחר למנהגי העתיד בנבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילדבמגוון תוכניות בפריפריה הגאוגרפית-חברתית, פועלת שותפויות אדמונד דה רוטשילד להכשיר את דור המנהיגים של המחר. אתר ice פרסם היכרות ראשונה עם הצעירים שנחושים להוביל תהליכים חברתיים-חינוכיים משמעותיים, ולקדם שוויון הזדמנויות וצמצום פערים. בין מנהיגי העתיד שנבחרו נבחר יהונתן קם, בן 31 מייסד ומנהל עמותת "ניצן לזכרם".

מותם של שני חבריו לצוות ביחידת אגוז – יובל דגן ז"ל, שנהרג ב-2014 במבצע "צוק איתן"; ואור אסרף ז"ל, שנהרג שנה מאוחר ברעידת אדמה בנפאל בזמן הטיול שאחרי הצבא – הביאו את יהונתן קם, לייסד עמותה אשר תנציח את זכרם ותישען על ערכיהם המשותפים.

"במהלך השירות יובי ואני גלגלנו רעיון להקים מסגרת לבני נוער", מספר קם. "אני מודה שלא חשבתי שמדובר בהתחייבות שתתממש. לאחר שהחברים נהרגו, הבנתי שההנצחה שלהם חשובה לי מאוד. החלטתי על שני עקרונות שילוו אותי: האחד, מסגרת שתעסוק ברעיון שהחל בזמן השירות הצבאי, ותתמקד בעבודה עם נוער באמצעות הטבע. השני, מיזם שאפשר לחלום אותו 30 שנה קדימה".

העוגן של העמותה, הנקראת "ניצן לזכרם", היא "החווה" – מסגרת טיפולית שנוסדה ב-2017 על קרקע בתולית בסמוך לירוחם. "אנחנו קולטים נערים בני 18-15, בצווי בית משפט ובהפניית משרד הרווחה והביטחון החברתי, כשהיעד הוא להשיב אותם למסלול נורמטיבי דרך עבודה טיפולית-חינוכית המושתתת על מרחבי על מרחבי חווה-טבע-אתגר", מרחיב קם.

אנחנו גאים ביזמים האלופים שלנו ומזמינים אתכם לקרוא את הכתבה המלאה באתר ice – לחצו כאן.

 

תגיות קשורות

עוד חדשות

לכל החדשות

קרן חירום לתמיכה בסטרטאפים

שעות אחרונות לקמפיין מימון המונים

פתרון לפשיעה בחברה הערבית

התרגשות ברמות של תכנית האצה!

'מסע לבגרות' מסיימים פיילוט

חדשנות במגזר הציבורי –

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן