מיזמים מרשת הכוורת זכו בתחרות 'יוזמת הבריאות המובילה של השנה' - הכוורת

מיזמים מרשת הכוורת זכו בתחרות 'יוזמת הבריאות המובילה של השנה'

תגיות קשורות

שמחים וגאים להיות חלק מהשינוי שאתם עושים במציאות – מיזמי בוגרי הכוורת זכו בתחרות 'יוזמת הבריאות המובילה של השנה".

מעל שמונה שנים מתקיימת תחרות 'יוזמת הבריאות המובילה של השנה" של פורום Reboot  ובשיתוף ידיעות האחרונות ו- ynet. התחרות מאפשרות חשיפה ומימוש של פרויקטים שונים העוסקים בטכנולוגיות, שירות וסיוע על מנת לשפר את מערכת הבריאות בישראל.

לתחרות ניגשו השנה למעלה מ-300 יוזמות שונות ולשלב הגמר הגיעו 10 בלבד שנבחרו לאחד סינון, בדיקת ההיתכנות שלהם בפועל, תרומתם לחברה וההשפעה על עולם הבריאות הציבורית. לשמחתנו קיבלנו גאווה גדולה ששניים ממיזמי הכוורת זכו במקומות הראשונים: מיזם של המל"כר מחוו"ה של בוגרי מחזור 5 זכה במקום הראשון ומיזם Cognishine'  של בוגרי מחזור 4 , זכה במקום השני!הזוכים אשר נבחרו ע"י חבר השופטים זכו ל"חבילת התנעה" אשר תכלול: מענקים כספיים, חשיפה מקצועית וחברתית וכמובן סיקור תקשורתי רחב.

שני המיזמים עוסקים בבריאות הציבורית ובסוגיות ציבוריות שיובילו שינוי חברתי ומקצועי על עולם הבריאות בישראל ובעולם.

מיזם מחוו"ה – פיתח מתודולוגיות וכלים לשיפור חווית האדם ולהעמקת קשר המטפלים, בכדי להשפיע על הרווחה הנפשית, המשמעות ואיכות הטיפול של הצוותים הרפואיים. תוך מטרה להגביר את האנושיות במחלקות הרפואיות, חיזוק החמלה וראיית האדם בתוך הלחץ והעומס של המערכת הבריאות. המיזם כבר עבר את הפיילוט בהצלחה והתוצאות היו מרשימות והצביעו על קשר ישיר חיובי בין חיזוק האנושיות והחמלה לבין איכות הטיפול הן אצל המטפלים והן אצל המטופלים.

מיזם  Cognishine  – פיתוח מערכת וירטואלית לשיקום שפתי, אשר תסייע בשיפור הרצף הטיפולי שיקומי המותאם אישית ללקוח ותמצם את ההוצאות של מערכת הבריאות . תהליכי שיקום קוגניטיביים-שפתיים אינם מסתיים בשעות הטיפול המוגדר אלא מדובר בהליך ארוך טווח החוצה את שעות הטיפול ודורש תרגול רב גם מחוצה לו. המערכת תסייע במכלול מתקדם של כלי טיפול המותאם לכל אנשי המקצוע שיאפשרו למטופלים מאוכלוסיות מגוונות לחזור לתפקוד עצמי בקהילה.

כתבו עלינו בYNET  כנסו לקרוא: https://did.li/O9J5q

הבאתם הרבה כבוד לכוורת ולכל היזמים והיזמות!

 

 

 

תגיות קשורות

עוד חדשות

לכל החדשות

קרן חירום לתמיכה בסטרטאפים

שעות אחרונות לקמפיין מימון המונים

פתרון לפשיעה בחברה הערבית

התרגשות ברמות של תכנית האצה!

'מסע לבגרות' מסיימים פיילוט

חדשנות במגזר הציבורי –

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן