הכוורת מובילים גם בביטחון! - הכוורת

הכוורת מובילים גם בביטחון!

תגיות קשורות

הכוורת מובילים גם בביטחון!

ב-5.12 התקיים מפגש למידת עמיתים של חברי ובוגרי הכוורת יחד עם הצוותים מחברת אלתא מערכות בע"מ, חברת בת של התעשייה האווירית לישראל, ואחת החברות המובילות בעולם במערכות אלקטרוניות צבאיות בתחום המכ"ם, התקשורת והלוחמה האלקטרונית.

מטרת המפגש הייתה ליצור חיבורים ושותפויות וכן לחדד מוחות וחשיבה של תהליכים שונים מרעיון לביצוע. היזמים והיזמיות מהכוורת הציגו את תהליך בניית מיזם חברתי, מה עומד מאחוריו ואיך מניעים שינוי קהילתי בחברה. מנגד, צוותי הפיתוח וארגון אלתא הציגו כיווני חשיבה של נתינת פיתרון טכנלוגים ואיך מקדמים תהליך פיתוח עד למוצר.

בסיום המפגש התרגשנו לאחר שחברים באלתא הציגו שני מיזמים שלנו שהחלו כמיזמי אימפקט וכיום המוצרים שלהם נותנים מענה בעולם הביטחון: Relyon  – מיזם העוסק בפיתוח פתרונות בתחום הביטחון האישי המבוסס על טכנולוגיות חדשניות כמו זיהוי קול ומאפשר גישה בטוחה במקרה של צורך בסיוע מיידי. את המיזם הזה מובילים בוגרים מטעם מכרז "הדיאדה" מבית הגו'וינט אלכא.

הפיתוח הנוסף שהוצג הינו  של בוגרי מחזור 1 מתוכנית האצה בכוורת. המיזם eye.light   מפתח מערכת ניווט ללקויי ראיה ועיוורים המבוססת על המרה של קלט ויזואלי הנקלט ע"י מצלמה לקול ולתמונה ומוצגת למשתמש בדגם תלת ממיידי בזמן אמת. הפיתוח מוביל שינוי אסטרטגי בשילוב לוחמה בשטח ואף זכה להשקעות של חברת אלביט!

הכוורת, יזמות חברתית גם בבטחון!

 

 

תגיות קשורות

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן