הפיתוח הישראלי של בוגר הכוורת שמאפשר לכבדי שמיעה לתקשר עם צוות רפואי! - הכוורת

הפיתוח הישראלי של בוגר הכוורת שמאפשר לכבדי שמיעה לתקשר עם צוות רפואי!

תגיות קשורות

את התסכול של לקוח קשה מאד לפספס, לעיתים הוא לא חוזר לרכוש מוצר מסוים ובמקרה הגרוע אף מעביר את הביקורת הלאה. מה תגידו אבל לקוחות שחווים את התסכול באופן יום יומי כיוון שלא יכולים לשמוע או לדבר?!

משרד הבריאות מתחיל את השינוי המשמעותי בשירות לאוכלוסיית החירשים וכבדי השמיע בישראל ומשיק את "קול הבריאות"- שירות המאפשר לקבל תרגום סימולטני לשפת הסימנים בשיחת וידאו, לצורך תקשורת טובה עם רופאים ומוקדי רפואה שונים.

בישראל חיים כ-15 אלף חירשים דוברי שפת הסימנים וכ-220 אלף כבדי שמיעה עם צורכי תמלול ו750 אלף חירשים, כבדי שמיעה ומושתלים בנוסף לאוכלוסייה המבוגרת עם ירידה בשמיעה.

בעקבות התסכול וחוסר היכולת לקבל שירות באופן מכובד ונגיש חיפשו במשרד הבריאות פתרון שיעשה רבות. את המיזם  SignNow  הוביל תומר בוגר תוכנית האצה 3 מטעם הכוורת. באמצעות הפיתוח הישראלי של תומר הלקוח יכול לקבל הנגשת מידע ושירות באמצעות שיחת וידאו בזמן אמת יחד עם מתורגמנים לשפת הסימנים.

משרד הבריאות בירכו על המהלך והחיבור המשמעותי למיזם מתוך ראיית האחר וקבלת האחר ולהמשיך להנגיש באופן ידידותי את כלל השירותים לכל הלקוחות.

מתוך פיילוט שנעשה מספרים לקוחות כי יש הבדל משמעותי בשיפור השירות ואף מצד מפתחי האפליקציה הם רואים ועוקבים בעליית מספר הפניות שמתקבלות באמצעות השירות ואף הצלת חיים מהותית!

 

תומר, אנחנו גאים בך ובדרך שהובלת!

 

תגיות קשורות

עוד חדשות

לכל החדשות

קרן חירום לתמיכה בסטרטאפים

שעות אחרונות לקמפיין מימון המונים

פתרון לפשיעה בחברה הערבית

התרגשות ברמות של תכנית האצה!

'מסע לבגרות' מסיימים פיילוט

חדשנות במגזר הציבורי –

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן