פיילוט ראשון בארץ- מרפאה למחלימי סרטן צעירים! - הכוורת

פיילוט ראשון בארץ- מרפאה למחלימי סרטן צעירים!

תגיות קשורות

פיילוט ראשון בארץ- מרפאה למחלימי סרטן צעירים!

פיילוט חדש וראשון מסוגו בישראל יחל לפעול במכבי שירותי בריאות יחד עם עמותת "חלאסרטן" (שהוקמה בהשראתה של טל יעקובסון): מרפאת מחלימים לצעירים שהתמודדו עם מחלת הסרטן וכעת זקוקים למעקב רפואי שוטף לצד מעטפת נפשית וסוציאלית. המרפאה תכלול אנשי צוות מובילים בתחומם כולל רופאים, אחיות, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, תזונאים ופיזיותרפיסטים – אשר מנוסים בעבודה עם מטופלים בגילאים צעירים ומכירים היטב את הצרכים הייחודיים שלהם. המרפאה תפעל במתכונת היברידית ותכלול שירותים דיגיטליים מגוונים על מנת לאפשר למטופלים לנהל את המעקב אחר מצבם הרפואי.

ענת שפירא בוגרת מחזור 4 של תוכנית 'האצה' בכוורת, מחלימה וחברת קהילת "חלאסרטן" משתפת: "כחולה צעירה הבנתי כי הפער בין שלל ההתמודדויות שלי לבין היכולת של המערכת לתמוך בי כאישה צעירה, בצרכים שלי, בסגנון החיים שלי- הוא עצום. כמוני, חולים צעירים, בשונה מילדים או מבוגרים מתמודדים בעת האבחנה עם שלל אתגרים: מיניות, פוריות, דימוי עצמי, רכישת השכלה גבוהה, בניית קריירה, מציאת זוגיות או הקמת משפחה, ובשנייה אחת, עם השמע צמד המילים: "זה סרטן", הכל משתנה. אי שם, באוגוסט 2019, עדיין בטיפולים והקרנות אבל מתכוננת לפרוייקט גמר בלימודים, נפגשתי עם המנחה, סיפרתי לה על הרצון שלי להתעסק במשהו אופטימי שקשור לסרטן בפרוייקט גמר, ואז בשיחה עלתה החלמה. התלבטתי רבות, בכל זאת- עוד לא הייתי שם, לא ידעתי מה אגלה, האם זה יעשה לי טוב, אבל תחושת הבטן שלי אמרה, ללכת על זה, לחקור תהליכי החלמה בקרב צעירים חולי סרטן.".

הפיילוט שיושק בסמוך ליום בו מציינים את יום הסרטן הבינלאומי,  הוא שותפות של היזמת והמחלימה ענת שפירא, עם "חלאסרטן"  ובשיתוף מחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות. המיזם מלווה במסגרת תכנית "הכוורת" של ג׳וינט ישראל וקרנות הביטוח הלאומי.

לקריאה רחבה על המיזם והריאיון עם ענת ניתן למצוא כאן: https://www.maariv.co.il/news/health/Article-978866

תגיות קשורות

עוד חדשות

לכל החדשות

קרן חירום לתמיכה בסטרטאפים

שעות אחרונות לקמפיין מימון המונים

פתרון לפשיעה בחברה הערבית

התרגשות ברמות של תכנית האצה!

'מסע לבגרות' מסיימים פיילוט

חדשנות במגזר הציבורי –

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן