תקל(י)טו את זה – מחקר חדש של אוניברסיטת חיפה ועמותת רקורד! - הכוורת

תקל(י)טו את זה – מחקר חדש של אוניברסיטת חיפה ועמותת רקורד!

תגיות קשורות

תקל(י)טו את זה – מחקר חדש של אוניברסיטת חיפה ועמותת רקורד!

שמחים לבשר על מחקר חדש שיצא לדרך בשיתוף פעולה של אוניברסיטת חיפה עם עמותת רקורד העוסק בהשפעה של יצירת פודקאסטים אישיים על בני ובנות נוער והיכולת שלהם לממש ולתחזק את הקניית המיומנויות הרגשיות- חברתיות.

המחקר יתבצע ע"י מעבדת BELONG לחקר שייכות, מגוון ורב תרבותיות אשר בפקולטה לחינוך, בשיתוף עמותת רקורד היוצרת פודקאסטים עם נוער בסיכון ככלי טיפולי ושינוי חברתי. את המיזם המדהים  של עמותת רקורד הקימה איריס אלטר ליברמן שהצליחה לפתח כלי טיפולי הראשון מסוגו בישראל ובעולם לשימוש בפודקאסטים דוקו-נראטייבים עבור צעירים ונוער בסיכון.

למחקר זה חשיבות תיאורטית ומעשית בתחום של העצמת בני ובנות נוער, ואף ייתכן שמתוצאותיו יעלו יישומיים חינוכיים לגבי שימוש בפודקאסטים ככלי לחיזוק מיומנויות רגשיות וחברתיות של בני ובנות נוער.

במחקר יתראיינו כ-30 נערים, נערות, הורים, ונשות חינוך וטיפול, אשר לקחו כולם חלק בפיילוט ראשון מסוגו בעולם, של עמותת רקורד, הרשת האתגרית מכון ברנקו וייס, הכוורת, הג'וינט וקרנות הביטוח הלאומי; במהלך המחקר נוצרו הסכתים על סיפורי החיים האישיים של הנערים והנערות והוקלטה עונה ראשונה של הפודקאסט החברתי -טיפולי הראשון בעולם.

 

תגיות קשורות

עוד חדשות

לכל החדשות

קרן חירום לתמיכה בסטרטאפים

שעות אחרונות לקמפיין מימון המונים

פתרון לפשיעה בחברה הערבית

התרגשות ברמות של תכנית האצה!

'מסע לבגרות' מסיימים פיילוט

חדשנות במגזר הציבורי –

WhatsAppFacebookLinkedInTwitterEmailCopy Link
דילוג לתוכן